28 Tem 2008

gün gelir..

umutsuz du ..

dizlerinin üzerine çökmüş ağlamaklı bakınıyordu ...

acaba gören varmıydı bu güçsüz bedenini..

olamazdı kaybedemezdi ..

o bunun için yaşamamıştı günlerini..

renkler solmuş herşey siyah beyazdı ..

aslında olması gereken renkti ..

çünkü ,,

ya siyah tır.. ya da beyaz..



sonra düşündü bülbül gibi ötsemmi

yoksa kukumav kuşu gibi sussammı ..

bilemedi..

ayağa kalktı ve döndü arkasını

o zaman dedi...

siz arkamda kalın ..

en önde olması gerektiğinin farkına varmıştı..

****----****

olması gereken yerde arkanızı dönerseniz..

en önde siz olursunuz ..

şarkıdada dendiği gibi..

gün gelir bende şampiyon olurum ..

o gün herkes için muhakkak gelmiş yada gelecektir..

zamanı doğru secin herkes ardınızda kalsın ..

en olmadı şerefli ikincilikleriniz olsun hayatınızda..

sevgilerim sizinle olsun ..

ErMaN

11 yorum:

Adsız dedi ki...

hoş (:

Adsız dedi ki...

selam üstteki hoş (:un sahibi benim :) bana dair gibi geldi eline sağlık ermancım elleri görelim :P

Erman dedi ki...

herkese dair ama bu sıralar en çok sana dair diyebiliriz ..:)

(:canım benim eller uygun zamanda gösterilcek :)

Adsız dedi ki...

sanki beni anlatmıssın :P insanlar kendinden bişiler bulabiliorsa doğruya yaklaşmışsın demektir yolun açık devam et :)başarılarının devamını dilerim...

Erman dedi ki...

sevgili isimsiz :))

güzel yorumun için teşekkürler ..

kendinden bişeyler bulabileceğin yeni yazılarımda görüşmek üzere..

Unknown dedi ki...

Bir siyah beyaz fotoğrafım ben
Tozlu raflardayım
Eski albümlerde
Yağmurlu günlerde
Alçak gönüllü bir su birikintisiyim
Şehrin karanlık sokaklarında
Donu düşük çocukların yaptığı
Kağıttan bir gemiyim
Yüzüyorum, yüzüyormuyum? Bilmiyorum ...

bu da çalıntı olarak benden olsun,bir siyah beyaz herşeye bu kadar mı renk katar yahu dedim ama yorumumun çıkmamasına da bozuldum:)güzel olmuş ermancım etkileyici ,başarılı, tebrix

Adsız dedi ki...

yazıya yorum yapayım diye girdim daha doğrusu yazı için koyduğun resme ancak yorumları okurken vazgeçtim başka bişi yazıcam juju666sky demişya elleri görelim sende demişsinya eller uygun zamanda gösterilecek ben düşündüm yazmak için bile olsa gösterme ellerini. hiç sevmediğim birinin ellerine benziyo.
Yani NEFRET ettiğim :(
eskiden ederdim yada

bak ne saçma oldu gittim yazıda değilde yorumda kendimden bişi buldum :)

allahım ne zaman normal bi insan olucam ben yaaaa....

Not: hadi yine dayanamadım. Resim yazıya süper olmuş hatta bence sırf resim olsa bile yazıyı kendim çıkarabilirdik :) off yine yalan oldu tamam kabul ediyorum güzel olmuş. (dengesizim ben bu gün yahu)

Erman dedi ki...

YEşim hanım siyah beyaza olan beğeniniz BEŞİKTAŞ lı oluşunuzdan kaynaklanıyo olsa gerek ..

çok teşekkür ederim .. çok mes'ud oldum ..

E... hanım size gelince ukalalığımı maruz görün ama resim çizilir fotoğraf çekilir .. :))

fotoğrafı beğenmeniz üzerinde yapmış olduğum manipülasyonu da beğendiğiniz anlamına gelir .. ayrıca teşekkür ederim ..

ayrıca yazımı zoraki olarak yazsanızda beğenmeniz çok memnun etti...

Adsız dedi ki...

Mazur görülecek öyle çok şeyiniz varki bu da arada kaynar merak etmeyin....

Unknown dedi ki...

sayın yazar çizer erman bey,siyah beyaza olan ilgim futboldan ibaret değildir,gözlerim yeşil mavi sarı gri gibi bi çok rengi taşıyo olsada, gördüğü bi çok renk ya siyah ya beyazdır,buda hayata karşı renk körü olduumu gözterir,siz bana bakmayın,yazmaya devam edin,yazın çizin fotoğraf çekin,o güzel elleriniz dert görmesin.

Erman dedi ki...

yazarımda çizerimde .. değerli yorumlarınızla daha iyileride gelecek..

ama siz gene de renkleri görün..

rengarenk günler dilerim, okuyucu yorumcu yeşim hanım

:P