21 Eki 2008

manyadım ben ..

hani şimdi bu saatte çalışıyo olmasam ..


sıcak bi iklimde bi hamakta akşam güneşi batarken biramı yudumlasam ..

insem sonra hamaktan taksam parmak arası terliklerimi gitsem sahilde ıslak kumlara kocaman harflerle salak salak şekiller yapsam ...

merak ettim acaba aklıma ilk ne yazmak gelirdi :))

neyse 5 dakka oldu hala başladığım yerdeyim ..

demekki işe geri dönüyorum ..

hadi sizde dağılın çalışın falan.

1 yorum:

E... dedi ki...

ooooooo tatil modundan çıkamamış birisi :)

çok beklersin canım malesef bitti artık hayali bile yasak iş başı :P