29 Kas 2008

Beşiktaşım hayat sensin, dünyam sensin, herşey sensin, gelecekse tüm acılar biz hazırız senden gelsin, bu sevdadan vaz geçersek, Allah belamızı versin

işte böyle seviyoruz..

başlıktanda anlaşıldığı üzere bugünkü derbide kaybetsekte vazgeçersek Allah belamızı versin ..

ama şuna inancım tam ki, bu maçı rahat kazanırız .. fark olur .. yeterki 15 dakkada oluşacak febe ataklarını bertaraf edelim arkasından 75 dakika top bizim olacak .. aslında teknik analiz yapacaktım ama zaten onu yapan birçok arkadışımız var ben sadece bu maçı seyretmenin ve galibiyetimizin öneminin anlaşılması için şunu diyeceğim .. ben bu maç için odama (2x3m) evet minicik odama digiturk aldım .. sırf dışarıda seyretmeyeyim sevgilimle (BEŞİKTAŞIM(en azından bu maçlık)) başbaşa kalabilmek adına ...



neyse işte bu kadar önemli olduğuna inandığım takımın maç gününüde sizinle paylaşmak istedim :))

ve stadda seslerini bize duyuracak olan 2520 taraftarımızıda zevkle dinleyeceğimi iletirim..

ve şunu diyorum burdan mikrofonlar aracılığıyla..


bırak konussunlar yorulsunlar biz aşkımıza bakalım
bırak sevinsinler gülüşsünler biz bize bakalım
bize bir şey olmaz hiç bir şey olmaz bunu unut bir kere
bizim sorunumuz varmış yokmuş yoksa da kime ne

KARTAL GOL GOL GOL

Hiç yorum yok: