4 Ara 2008

Bir Sonbahar Filmi

evet herşeye dil uzatan ben şimdide bi film önerisinde bulunacam size :))

ismi "Purple Violets" Türkçeleştirlmiş hali "Mor Menekşeler"

başlıktaki ifadeyi sonuna kadar iliklerinizde hissetirecek...

bir sonbahar yaşatacak sizlere, eğer izleme fırsatı bulursanız..

ne yazık ki bu film vizyona girmedi ve zannedersemde hiç girmeyecek sizlerde internetten download edebilme yetisine sahipseniz benim gibi muhakkak download managerinize bu filmi atın..

neyse biraz filmden bahsedeyim bi kere Selma Blair çok saf olarak oynadığı başrolün hakkını vermiş çok samimi olarak sevgide kaybeden olduğunun hüznünü ve sonra da kazanan olmanın neşesini ekranının bizim tarafımıza yansıtıyor Patti Petalson karakteriyle..

benim Kevin Costner'e benzettiğim Patrick Wilson ise biraz daha hızlı oynayabileceği rolde ağır kalmış gibi geldi ama filmin genelinde o da aşkı ve sevgiyi hissetiriyor bize Brian Callahan karakteriyle..



yan rollerdeki Edward Burns ve Debra Messing ise daha fazla gösterilmelerini dileyecek kadar iyi rollerdeler zaten filmin hem yazarı hemde yönetmeni gene Edward Burns'a ait.. adam filmin her aşamasında var maşallah..

derimki bu soğuk kış günlerinde sizde benim gibi içinizi ısıtacak bir film izlemek isterseniz bu film size sonbahar renklerini sunacak en büyük armağan olacak ..

şimdiden tavsiyemle izleyecek olanlara iyi seyirler, daha önceden seyretmiş olanlara da bana haber vermedikleri için saygılar! sunarım ..

Hiç yorum yok: