16 Eyl 2010

Benimle Oynar mısın?

Filmlerde ki gibi enteresan tanışsam, akşamına sevişsem, sonrasında peşinde onbinlerce kişi olsa ama tüm dünyaya galip gelerek kazanan ben olsam. Negzel olmazmıydı.

İçine edeym böyle sıradan hayatın, en kabadayı aşk girşimim otobüsün kalabalıklığının izin verdiği imkanlarda 4-5 durak arasında oluyor. Onda da farklı duraklarda inilicekse kimse riski göze alıp ikinci bir akbil masrafında bulunmak istemiyor.

Yine de, biryerlerde var mıdır böyle bir güç diye umut etmekten geri kalmıyorum. Ya varsa!




2 yorum:

sedef öztürk dedi ki...

"Filmlerde ki gibi enteresan tanışsam, akşamına sevişsem, sonrasında peşinde onbinlerce kişi olsa ama tüm dünyaya galip gelerek kazanan ben olsam. Negzel olmazmıydı." ben Tarkan'ı aynı böyle istiyorum yahu

Erman dedi ki...

Kısmet diyelim o zaman :) şansın bol olsun sayın sedef. Tabiisi benimde:/