4 Ağu 2011

Temasa giden yol

Chapter 2 (önce bi alttaki chapter 1den başlayın)

.. Film izliyoruz dedim ama benim aklımda film falan yok boş boş televizyona bakıyorum bişey sorarsa Sema'yı cevaplıyorum ama aklımda Tevfik'in az önce alışverişteyken dedikleri ve  Sema'nın gözüme bakarken ki gözlerinde oluşan o parlaklık var. Acabalı onlarca cevapsız sorular soruyordum kendime yattığım yerden.

Düşüncelerle boğuşurken "ayaklarım üşüyo benim Efe ya" demesiyle irkildim. Üşüyen ayaklara ne yapacaktım ben, elime elıp sürtünme ivmesiyle mi ısıtacaktım yoksa kucağıma alıp ayaklarını mı sarmalaycaktım. Bu salak düşüncelerimi sessizliğe bırakıp "e ne yapayım?" dedim. Sarıl bana dedi.

-Nasıl ya manyak sana sarılınca ayakların nasıl ısınıcak? dedim.
-Sen bi dene bence ısıncaklar dedi


Kendi yattığım yerden kalktım onun yatağına doğru küçük bi zıplama operasyonuyla ulaştım ve örtünün altına girdim.. Çekinerek ama fazlasıyla utanarak elimi omuzuna atıp sarılma denemeleri yaptım tek dirseğimden güç alarak hafif temas ile.. Aslında bende biliyordum bunun sarılmak olmadığını ama fazlası hiç düşünmediğim bişeydi o ana kadar. O ana kadar dedim çünkü Sema elimden tuttuğu gibi göbeğine doğru çekti ve yaslandığım diğer kolumuda başının altından gecirmemi sağladı ve sarılmıştık. Daha doğrusu sarılmıştım.

Hiç yorum yok: