4 Ağu 2008

...güçlü olmaktan yoruldum!!


bu söz öbeği artık doğru olsun olmasın nerdeyse her insanın ağzına pelesenk olmuş...

başı dara düşen her zat-ı muhterem güçlü olmaktan yoruluyo sıkılıyo yada buna benzer devinimler yaşıyor..

bu düzlemde herkes güçlü! ama "tırak" dediği yerde yoruluyo..

heman nerde tırak orda bırak modunda ağlanmalar yaşıyor..

oysaki empati özürlü bizler güçlü falan değiliz kendimizi seviyor ve toz konduramıyoruz ..

farkında değiliz..

bırakın güçlü olmayı o zaman, sıradan olun madem öyle .. zormu o kadar ..

hem siz yorulmazsınız hemde etrafınızdakiler size yalandan pembe kurgular kurmaktan vazgeçer..

sıradan olun ..

inanın çok zor değil ..

dünyanın tüm kahırları 2 omuzunuzda değil ..

kandırmayalım birbirimizi ..

(:ekiekieki:)


**********


hamiş:bu yazıda geçen anlatımlar tamamen bi film repliğinden esinlenip genellenmiştir..

hamiş1: kişilere indirgenmemiştir..:)

6 yorum:

canoncu dedi ki...

Katılıyorum sana Erman. Günümüzde artık sıradanlık sıradışı oldu. Güzel bir konuya değinmişsin.

ErMaN dedi ki...

festival gibiyim katıl bana canoncu :))

ayrıca zaman ayırıp hem okuyup hemde yorumladığın için teşekkür ederim...

Adsız dedi ki...

?

E... dedi ki...

yani tam bi yazını hahhh işte yaa doğru bi söz etmiş diye okuyordumki altında “bu yazıda geçen anlatımlar tamamen bi film repliğinden esinlenip genellenmiştir” diye yazmışsın.

Ama olmuyo ki canım seni takdir etmeme izin vermiyosunki :)

ErMaN dedi ki...

:))

E... hanım beğendiğinize sevindim .. yanlış anlamış olacaksınız ..

genel anlatım alıntı değil sadece başlık alıntı ..

güçlü olanları bırakalım .. ben sünepe halimden memnunum ..

E... dedi ki...

sayın yazar
çok merak ettim e... hanım yazmışsınız nerden çıkardınız bunu :P

Belki değil?? size sadece hanımlar mı yorum yapıyo yani :D