21 Ağu 2008

kendine iyi bak beni düşünme su akar yatağını bulur...

...

aslında bişi yazasım belki var belki yoktu ..

ama yasininin arabasında bu başlıktaki şarkıyı dinleyince eski günler aklıma geldi...

ve şunu anladım ...

şarkılar ve olaylar kişiler için zamana göre etkileşimler gösteriyor..

eskiden ki zamanlarda bu şarkıyı hep kendime dooru yorumlarken..:)

ilk defa herkesim kendine iyi bakması yönünde dileklerimle dinledim...

çok güzel geçen bi "PAPRİKA" gecesinin ardından aklımda kalan gökhanın bissürü beygire sahip motorunun çıkardığı ses ve bu şarkının artık 3. şahıslar için dinleneceğiyedi..hatta 4. ve 5. şahıslarda dinleyebilir:))

bu güzel alkollü geçen gece için Ömer abi ki paprikanın sahibi olur ve benim güzel arkadaşım Yasin ve onun sayesinde tanıdığım Gökhana teşekkürü borç bilirim..

ama asıl konumuza gelecek olursak kendinizi iyi bakın beni düşünmeyin..

başka bi sevdiğim şarkıylada ters açıdan destekleyecek olursak bu konuyu son zamanlarda en çok dinlediğim yasemin mori eseri ile genellemiş olayım :))

birileri var birileri var
birileri yine sarhoş!
birileri yaz birileri kış
birileri önce!
birileri bize apaçık, birileri pişman!
birileri bize çok acı!
birileri çok acı!
birileri bize çok acı getirdiler!
birileri farkında birileri farketmedi!
birileri sağ birileri sol birileri farketmedi!
o da bunu görmedi!
bu da sana hiç yetmedi...

en yakın zamanda zujucuğumla beraber konserine gitmek üzere yasemin mori nin sözleri ile herkese ve kendime gönderme yaparak bu saçma gece anlatasının sonuna geldim :)



oysaki ben bugün dün 4 yıl aradan sonra yapmış olduğum halı saha maçımı anlatacaktım.. (futbol asla sadece futbol değildir)


saygılarımı sunuyorum ..


(: Bir kardeş selamında seni aramak var ya
Bu hep böyle böyle gider mi ? :)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

erman'ım sevgili arkadasim...:)) dun gece benim ve eminim gokhan icinde cok ii gecmistir ki aksam bayagi bi guzel bahsettik senden sonra,gecenin kahramani olarak sana ve o doyumsuz muhabbetine eslik etmek bizim icin serefti...
gece cenen cok dustu farkettik hatta bi ara yanimizdan gecen ve senin bize göstermedigin bayanda fark etti :))
baska gecelere erman'ım ;)

Adsız dedi ki...

bu arada ki az kaldı unutyordum :) ; motorun yanında cok hos duruyordun eminim ustundede o kadar hos kalacaksin...son 20 mt rede...:)

ErMaN dedi ki...

yasinim bloguma yaptığın yrumlara teşekkür ederim..

en yakın zamanda son 20 metrede görüşmek üzere:))

havamdan gecilmeyecek bak göreceksin..

:)