28 Ara 2010

Ben seni Beşiktaş gibi sevdim...

İnönü stadında ki maçlara her gidişimde nasıl formamı giyip heyecanlandıysam,
Seninde her yanına gelişinde aynı özeni gösterdim kendime heyecanla,


Nasıl ki dakikalar öncesinden gittiysem boğazın incisine,
Hep seni erkenden gelip bekledim, senin geleceğini bildiğim yerlerde,


Üzdüğünde siyah beyaz beni, nasıl boğazımda bir yumru beni ağlamaklı yaptıysa stad çıkışında,
Sen benim gözlerime bakıp üzdüğünde beni, aynı yumru gene otururdu boğazıma,


Nasıl ki ben o üzgünlüğü eve gittiğimde unutmaya çalışıp eski günlerimizi hatırladıysam siyah ve beyazla,
Seninle olan hüznümü de unuttum, hep mutlu anlarımızı hatırlayarak,


Nasıl ki benim "siyah beyaz" dünyam başkasına hiç cezbedici gelmediyse,
Sen benim dünyamdın "en siyah en beyaz" günlerimde,


Ama nasıl ki dediysek; "terketmedi sevdan bizi" diye karakartala,
Sen nasıl duymadın bizim terketmeyeciğimizi sevdamızı.

Hiç yorum yok: