10 Tem 2009

Babama

Çocukluğuma dair hatırladığım en eski şey babamın omuzunda inönüde bir maç izlediğimdir .. çocukluğuma dair en eski hatıramın beraber olduğu adam bana bir çok ilkerimi de yaşattı hayatımda ve de o benim gözümde başka yerler de de oldu farketmesede ..

ben ilk camiye babamın elinde bayram sabahı uykulu gözlerle götürmesiyle ve beni takip et demesiyle namaz boyunca oturuşu dahil olmak üzere şaka gibi ne yaptıysa onu yaptığımı hatırlarım ilk namazımda :)

ha ben ilk rakıyı da babamla içtim .. bir akşam sokaktan eve döndüğümde babam açmış export (Yeni Rakı) rakısını içiyordu gel buraya keranacı dedi ve karşısına oturttu bi bardak rakı koydu bende sırf büüyüdüm adam oldum sanrısıyla o rakıyı kusmayarak sesimi çıkarmayarak gene babamın verdiği mezeler doğrultusunda içtim :)

ha ilk sinema ve tiyatroya da babamla gittim sinema filmi bir Kemal Sunal filmiydi çok güldüğümü ama karanlıkta devamlı babam yanımdamı diye baktığımı hatırlıyorum :) ilk tiyatrom da Nejat Uygur du gerçi onu hatırlamıyorum çünkü çok fena uyumuşum :)ama orta da bi kazık vardı onu hatırlıyorum :)

haa ilk tokadımı da babamdan yedim :) gerçi bir kere vurdu ama sağlam vurdu be laf aramızda babam emekli marangozdur .. yani bana vurmuş olduğu zaman aktif marangoz du ve eli kürek gibiydi .. benim babam o yüzden sizin babanızı döver yani :) öyle böyle değil tanıdığım en güçlü adamlardan biridir .. maşallah

ya benim babam kendi sevmesede sırf oğulları için birçok şeye katlandı bunun için onunla gurur duyuyorum .. bu yazımı aslında babalar gününde yazmayı planlamıştım ama daha öncesinde tatile yanına gittiğimden dolayı yazamadım ...


(:Babam derin sularda balık avında kadrajdaki de motoru:)

orda onlada bissürü vakit gecirdik denize girdik balık tuttuk sabahları erken kalkamadığım için yürüyüşe çıkamadım ama motoruyla gezdik :)

valla babam için bi yazı yazcağımı tahmin etmezdim yaşlanıyormuyum ne :) ama babalarımız varlıklarıyla güven verip duruşunuzun dik olmasını sağlıyor manevi olarak farkında olmadan .. babalarınızın ellerinden öper rahmetli olanlarada başsalığı dilerim ..

kendimce bu yazıyı yazmaktan çok mutlu olduğumu da eklemek istedim ..

Hiç yorum yok: